4. 11. 17

Da li i ti imaš komplekse?


"Koliko si ti iskompleksirana!" Pomislite na to koliko ste to puta čuli. Obično od bivše drugarice, momka kojeg upravo ostavljaš, pa mu je to super rečenica koju koristi da te povrijedi. Manje je važno što uopšte ne zna šta to znači. Vjerovatno ste ovu riječ čuli i u diskoteci dok ste odbili piće nekog klinca. Znam da sada vraćate film unazad i prisjećate se. Priznajte :D

Ja sam je čula bezbroj puta. Razmišljam da sam svaki put kada mi ovo neko kaže ostavljala po 1 KM u kasicu prasicu, sada bih bila bogata. Da...toliko je puta bilo. Pojedincima je jednostavno lakše da vam dodijele "kompliment", nego da razumiju da možda ipak ne razmišljate kao oni.

Svi smo mi iskompleksirani na svoj način. Neko više, neko manje. Bez obzira na sve, ja sam se svojom posebnošću prestala baviti još prije par mjeseci, doduše možda ima i godina. To je bila faza koju sam morala proći, da se promjenim, ili kada malo bolje razmislim, da intelektualno porastem. Meni je uspjelo! Ako smo već fizički totalno različiti, zašto onda psihički moramo biti svi isti?
Ne možemo i ne moramo.

Ono što moram da napomenem je to da nisam psiholog i da je blog pisan na osnovu ličnog iskustva.
Riječ kompleks ja lično upotrebljavam umjesto riječi problemi, komplikacije, poremećaji. Šta znam, meni je tako lakše.

Kroz čitanje različitih knjiga, blogova, članaka, novina došla sam do zaključka da na našim prostorima riječ kompleks obuhvata sledeće: podsvijesne performanse i osjećaje koji utiču na ljudsku duševnost i prouzrokuju razne psihološke i psihične poremećaje.

Hm..sada kada sam ovo definisala, možda na pravi, a možda na krivi način pitam se da li sam kompleksašica jer sam nekad odbila nečije piće?? :D

Budimo iskreni prema sebi ako već nećemo prema drugima. Svi imamo te naše specifičnosti. Kada bih ja počela da pišem svoje specifičnosti i rituale blog bi bio kilometarski. Zato ipak neću. 
Kompleks manje vrijednosti je jedan od najčešćih kompleksa. Tu ja sama sebi postavljam pitanje, razmišljam na glas. Da li je bolje kada čovjek misli da je manje vrijedan ili više vrijedan od ostalih?

Ova druga vrsta ljudi mi je posebno draga. Teško je sa njima izaći na kraj. Sve znaju, sve mogu, blago njima... Ko je u pravu, ko je bolji čovjek, ovaj što misli da vrijedi više ili ovaj koje osjeća da ne vrijedi ništa? Istina je takva da čak i ovaj koji je "više vrijedan" i dodiruje nosom Alpe, može već sutra da vam čisti cipele i da bude na totalnom dnu.

Kompleksi ne dolaze sami od sebe. Sa njima se ne rađamo. To je bar jedna dobra osobina kompleksa. Naravno da i oni imaju osobine. Oni su posljedica neke neprijatne situacije u našem životu. Nečega što nam se desilo u porodici, školi, među prijateljima. 

Možda bi bilo dobro da shvatimo šta nisu kompleksi:

- ako vas je djevojka odbila nije iskompleksirana, jednostavno joj se ne sviđate. Bolje lružna istina,      nego lijepa laž.
- ako se vaša djevojka ne slaže uvijek sa vama nije iskompleksirana. Ima karakter i svoje mišljenje.
- ako vaša djevojka ne nosi odjeću koja se vama sviđa nije iskopleksirana nego je individualist.
- ako vam momak ne poštuje nije iskompleksiran, nego je kreten

Nemam bolju misao da završim blog.👀

Jedinstvena...

Ni komentarjev:

Objavite komentar