1. 11. 17

Ti što kasniš - ne možeš da mi budeš prijatelj!

Koliko puta vam se dogodilo da vam prijatelj, prijateljica, poznanik pošalje poruku "izvini kasnim par minuta"? I to samo par minuta prije dogovorenog sastanka. Kako ste se osjećali? Koliko puta ste tu poruku dobili od jedne iste osobe? Takve poruke zaista u većini slučajeva dolaze od istih ljudi, ljudi koji ne cijene vaše vrijeme. Ako kažem da mrzim takve ljude hoćete li misliti da sam zlobna?

Napišu da kasne 5 minuta, na mjestu sastanka se pojave nakon 15 minuta, smrmljaju neki razlog kašnjenja i prebace temu. Šta nam ostaje? Ostane nam da pređemo preko svega i nastavimo druženje. Zanemarimo što smo kao budale čekali da se kralj ili kraljica pojave, da zanemarimo to što su nam ukrali 15 minuta života. Pa halo, dan ima samo 24 h, cijeni moje vrijeme.

Naučnici smatraju da su glavne osobine ljudi koji kasne sledeće:

- to su ljudi koji su optimisti
- oni su jako kreativni
- nikada ne razmišljaju da im nešto neće uspjeti
- oni su spontani i opušteni
- skoro nikada nisu ljuti
- šire pozitivnu energiju
- njihov moto je "drugi put će biti bolje"

Kada se vratim i pročitam sve ove osobine shvatim da sam ja izgleda idealna osoba koja kasni. Imam sve navedene osobine, a tačna sam kao švicarski sat. Znači, naučnici zeznuli ste se. Ovo nema veze sa istinom.

Još kao dijete imala sam tu odgovornost da uvijek moram biti tačna. Nikada nisam kasnila na časove, trening, pa ni kući iz škole. Ja sam isla u drugi ekstrem i dolazila sam ranije 10-15 minuta pa sam onda čekala po 30 minuta, jer je druga strana kasnila 15 minuta 😒.

Iskreno priznajem da ne volim takve ljude. Ne mogu mi biti prijatelji. U poslu je to drugačije, čovjek mora da toleriše ali iako želim da poslije kašnjenja sve funkcioniše najbolje, ne mogu. Postajem napeta. Nervozna. Ljuta.

Po prirodi sam jako pozitivna, svi moji prijatelji znaju da širim pozitivnu energiju, volim druženje, zabavu, red i disciplinu. Većinom ljudima dam drugu šansu i pokušavam razumjeti neki krivi postupak. Tako i pri kašnjenju. Prvi put zaboravim, nađem opravdanje, dam šansu. Drugi put sam ljuta, treći ne postoji. Ne postoji jer u mom životu nema mjesta za ljude koji me ne poštuju, koji mi ukradu 15 minuta života na dan. Život je kratak, ne potkradaj me molim te.

Zapamtite samo jedno ako ne budete poštovali sebe i svoje vrijeme, ako ne budete cijenili druge i njihovo vrijeme ni drugi neće cijeniti vas. Vrijeme je dragocijeno, nemojte ga poklanjati svima!

Jedinstvena...

Ni komentarjev:

Objavite komentar