23. 11. 17

"Meni muž nikada ništa nije kupio."

Listajući fejsbuk svakodnevno mi iskaču razni ljubavni fejsbuk statusi.
 Obično nekeko ovako napisani: "Ljubavi volim te najviše na svijetu. Hvala ti što postojiš, uljepšavaš mi sekund, minut, dan, godinu, život." Sve ja to obično ignorišem, ne čitam mnogo i ne čudim se. Sve dok nisam vidjela status muža kako ima najbolju ženu na svijetu. Ljubav života. Sve bi to bilo lijepo i romantično da svi njegovi prijatelji ne znaju kaka život oni žive. Vodjena teorijom da svako živi svoj život kako hoće, umije, zna i želi ne bih ja ni za ovo zapela, da nisam 100% sigurna da je sve ovo velika farsa i laž. Pa evo pitam vas čemu sve ovo? Zašto je potrebno dijeliti sa ljudima koje znaš i koje ne znaš kako voliš svog muža i ženu. Evo ne znam Boga mi. Meni moj muž nikada ništa nije kupio, jer nikada nisam ništa stavila na fejsbuk.

Još su mi fascinantniji oni koji slikaju sve moguće poklone, a onda slijedi opis slike: 
"Od najboljeg mužića-pužića." 
"Kupio meni moj životić."
"Moj život, moje sve."
A život sjedi pored nje/njega kao pored klade ili mrtve mačke i bulji u svoj pametni telefon, birajući filter koji će najbolje naglasiti važnost poklona na instagramu. Hej živote, životiću.

Svi ti idealni životi niti iz daleka nisu idealni. Životići, poklončici, prstenčići, medvjedići.

Evo da i ja svom životiću kažem. Nemoj nikada da me poznatim i nepoznatim na društvenim mrežama predstavljaš kao neku vrstu dobre vile, domaćice, nadmajke, ljepotice, žene nad ženama, a pogotovo nemoj stavljati one emocionalne smajliće "osjećam se voljeno" i slično.

Nisam ja ništa od toga. U svojim najboljim momentuma ja sam majka, žena, prijateljica, komšinica, radna koleginica. U najgorim sam najgora žena na svijetu koja ne pegla, ne nosi tvoje čarape u korpu za prljav veš, nego ih uredno preskače dok ih sam ne staviš tako gdje im je mjesto. Ne peglam, ne pravim ručak svaki dan. Kao i većina ovih gore navedenih idealnih žena. 
Budi jedan između rijetkih koji se ne dičiš pred poznatim i nepoznatim svojom idealnom ženom. Jer to nisam, a nisi valjda ni ti. Baš smo se dobro našli. Filing love neka ostane između naša četiri zida.

Jedinstvena...

Ni komentarjev:

Objavite komentar