23. 10. 17

Halo, ne šminkam se za tebe!!!

Ako ste u ovom trenutku dobro raspoloženi moj vam je savjet da preskočite danas moj blog. 
Danas je jedan od onih dana kada mi sve ide na živce i svi me nerviraju ali eto i danas sam se našminkala...
Tako je, j... ga nisam prirodna ljepotica i nisam IN. 

Kako me nervira to mišljenje među ljudima da se ženske šminkamo kako bi bile lijepe partneru, kako bi bile lijepe prolaznicima na ulici, poslovnim partnerima, kolegama na poslu. 
Pa da li ste vi normalni? Da li vi mislite da ja kad ustanem ujutru pomislim "odoh da se našminkam da budem lijepa Saši, Nikoli, Mariju?!"


Pomisli li iko da se ženske sminkamo samo za sebe? Da želimo sebi da budemo lijepe. Nekim je super da imamo umjetne trepavice koje dodiruju japanske iscrtane obrve. I zašto je to tako loše, i zašto to svi komentarišu? Možda neke od nas ne preferiraju tu prirodnu ljepotu ili je eto nemamo pa želimo da sijamo sve sa bojama duge na licu. 

Jedino što želim reći je to, da eto postoje žene koje vole da imaju više šminke na obrazu. Postoje i one koje preferiraju prirodnu ljepotu pa ih ja ne diram.

Pogotovo sam alergična kada čujem muškarca da kaže "znaš meni je super prirodna djevojka bez make upa". Pa dragi moj šta mene briga, šta je tebi super. Pa zar ti misliš da će tvoja djevojka ujutru ustati i sama sebi reći "e, danas se neću šminkati jer je mom dragom super da sam bez make upa".
Ako ona nije zadovoljna sa sobom takvom kakva je, tebi može biti super ne znam ni ja šta, ona će se našminkati. 

Eto, olakšala sam si dušu ali moram da napomenem da nikako ne osuđujem prirodne ljepotice koje se ne sminkaju. Ja eto volim da sve dugine boje natrljam na sebe :).

ŽENE ŠMINKAJTE SE, UMRIJEĆEMO OD VAŠIH NO MAKE-UP SLIKA :D

Hvala!
Jedinstvena...

Ni komentarjev:

Objavite komentar