16. 10. 17

Duše koje su nas izabrale

Znam da će pojedini reći ili pomisliti da pišem nebuloze, a ja ću vam odgovoriti da nemam ni najmanji problem što tako mislite. I ja sam mislila drugačije sve dok nisam pročitala članak na The Daily Awe. Autorica članka je zapisala: "prije nego što sam rodila svoju kćerku sanjala sam da imam kćerku. Došla je do mene, zagrlila me i rekla da sam njena mama i da se zove Evelyn."

Zanimljivo je da je autorica stalno mislila na te snove. Onog momenta kada je saznala da je u drugom stanju i da će na svijet donijeti predivnu curicu rekla je :"zvaće se Evelyn, jer to je moja Evelyn. O njoj sam već sanjala. Ona je već izabrala mene!

Svi na ovaj svijet dolazimo sa nekim ciljem, i svi donosimo neku poruku. Naše duše se vraćaju na Zemlju da bi se razvijale. Prije nego što dođu, već znaju po kakvu lekciju dolaze i koju poruku donose. To znači da se na tom putu odlučuju pod čijim srcem žele da rastu. Već tada sami znaju koji roditelji će im ponuditi najbolji poligon za njihovo učenje. Važno je, da toj dušici roditelji omogućavaju baš ono, što joj treba za njen put. Ponekad želi duša, da bude tačno u nekom kraju, jer upravo tu je njeno poslanstvo. Upravo tu je njen cilj, i baš na tom mjestu ona mora da gradi svoj put. Tu je potrebna. Kao što se ljudi razlikuju između sebe, tako se razlikuju i duše koje dolaze na ovaj svijet. Duše koje se upravo rađaju.

Kada se uspostavi veza između duše i roditelja, roditelj može čak i da je osjeti. Duša samo čeka pravi trenutak da se useli u život roditelja. Sigurno vam je poznat onaj osjećaj kada se stalno okrećete, osjećaj kada ste 100% sigurni da vas neko gleda, a u stvari nema nikoga. Jeste zar ne? :)
Da li ste tada u tim momentima možda pomislili da je to neko ko vas jako voli, vaš dobri anđeo?
Ja jesam, više puta, priznajem...

Ovo sve i još više možete da pročitate u knjizi Spirit Babies. U knjizi su priče intuitivnega gospodina koji je povezivao roditelje sa njihovom nerođenom djecom. Naravno jaku vezu u ovom povezivanju imaju i roditelji, pogotovo majke. Njihove misli, želje, intuicija radi kao magnet na koji odgovaraju duše u skladu sa njihovom energijom.

Posebno je lijep osjećaj kada znamo da su nas naše duše same izabrale, da su naši mali životi tu jer su nam se energije poklopile. Da su naša najdraža bića sa nama, jer su im duše znale da ćemo im upravo mi biti najbolji roditelji na svijetu. Da smo mi ti koji možemo najviše da im ponudimo na ovom svijetu, na koji su došli sa određenom porukom.

Ako niste baš u najboljim odnosima sa svojom djecom ili sa svojim roditeljima razmislite...
Ništa nije slučajno, vi ste izabrali vaše roditelje, a vaša djeca su izabrala vas. Nešto se morate jedni od drugih naučiti, zato ste tu gdje jeste.

S ljubavlju.
Jedinstvena...


Ni komentarjev:

Objavite komentar